loading...

طراحی سایت و سئو سایت

پکیج های افزایش بازدید سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خدمات سئو 0 12 mohammad1990javadi
فروش محصولات دکوراتیو 0 144 tabrizhome
املاک تبریز 0 142 dekor
فروش ساندویچ پانل 0 129 sandwichpanel
​گوگل از پروژه فوق امنیتی خود خبر داد 1 373 mostafadam
افزایش بازدید و کاربران یونیک سایت"بازدید بگیر سایت" برای اندروید 0 775 sami67
می خواهم ازدواج موفقی داشته باشم 1 789 rahim_moradi
معرفی سایت نمونه سوالات پیام نور 0 520 rahim_moradi
سئو کلاه سفید یا کلاه سیاه و کلاه خاکستری 0 587 onlygod
پنالتی شدن سایت در گوگل 0 557 onlygod
خدمات سئو را بهتر بشناسید 0 528 onlygod
سئو تضمینی حقیقت ندارد 0 635 onlygod
منتظر سامسونگ گلکسی C9 باشید 0 516 asal18
آیفون ۷ کِی معرفی می‌شود؟ 0 538 parya16
گلکسی ON7 2016 از FCC مجوز گرفت 0 529 nasim14
سامسونگ گلکسی S8 با تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ و صفحه‌نمایش سازگار با واقعیت مجازی 0 535 afsane16
شارژ تلفن‌ همراه در حالت معلق در هوا 0 531 elham18
۱۰ سایت رایگان سئو( SEO)برای کنترل سایت و بک لینکها(Backlinks) 5 3345 abpak
چگونه تبادل لینک کنیم؟ 1 757 abpak
قوی ترین مجوعه نرم افزار بک لینک گیری دنیا طبق الگوریتم مرغ مگس خوار 1 1382 elham18
رها یوسفی بازدید : 2740 چهارشنبه 01 مرداد 1393 زمان : 8:17 نظرات (0)

پکیج های سئو و افزایش بازدید سایت

افزایش آمار بازدید سایت آموزش سئو و بررسی دلایل عدم پیشرفت سایت شما الارقم صرف وقت و هزینه و راه حل این مشکل

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز . جهت سهولت در انتخاب و آشنایی بیشتر شما عزیزان به پکیج های افزایش بازدید سایت ارایه  شده در این سایت اقدام به معرفی پکیج های افزایش بازدید سایت ارایه شده , امکانات و بازدهی هر مجموعه و نهایتا مقایسه  امکانات پکیج ها با یکدیگر نموده ایم .

اموزش افزایش بازدید سایت

شایان ذکر است که مبحث سئو و افزایش بازدید سایت یک دانش بروز و تخصصی می باشد و درصورت انجام فرایند سئو بدون علم به مسایل مربوطه و محدودیت ها و خط سیر مرحله بندی شده می تواند عواقب جبران ناپذریری به همراه داشته باشد . به همین منظور در کنار ارایه نرم افزار به عزیزان متقاضی توصیه های لازم ,زمانبندی استفاده از نرم افزار ها در مراحل مختلف سئو و راهنمایی ها و مشاوره های لازمه جهت استفاده از نرم افزار ها ارایه خواهد شد . و دلیل آن این است که بر خلاف روشی که سایر افراد مدعی سئو در ایران انجام میدهند که یک روش ثابت برای همه سایت ها می باشد مشکلات بسیار بزرگی حتی در حد بلوکه شدن دایمی سایت را در بر خواهد داشت زیرا سئو یک روش ثابت و عمومی نمی باشد و اجرای آن بستگی به وضعیت سایت و موتور های جستجو دارد و بایستی بر حسب نقاط ضعف و الگوریتم های دایم التغییر گوگل برنامه ریزی جداگانه و قدرتمند و هدفمند بدور از هرگونه ریسک برای هر سایت یا وبلاگ جهت سئو و افزایش بازدید سایت انجام داد .

جهت ملموس بودن و درک بیشتر توضیحاتی که در ادامه مطلب خواهم داشت و همچنین اشنایی با مفهوم واقعی سئو و افزایش بازدید سایت و همچنین اشنایی با تصورات و روش های اشتباه و ویرانگر سئو و افزایش بازدید سایت که در ایران متاسفانه اجرا میشه و دلایل عدم پیشرفت و قدرت گرفتن سایت یا وبلاگتون پیشنهاد میکنم قبل توضیحات ارایه شده در پایین به لینک زیر مراجعه  کنید. 

توضیحات تکمیلی و مقایسه پکیج ها و امکانات انها در ادامه مطلب

رها یوسفی بازدید : 39932 دوشنبه 09 دی 1392 زمان : 1:21 نظرات (20)

آموزش افزایش بازدید سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل فقط در 15 روز 100% تضمینی

در این پست قصد آموزش کامل سئو و افزایش بازدید سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را فقط در مدت 15 روز داریم . شما بعد از طی این مراحل ساده به راحتی شاهد افزایش بازدید چشمگیر سایتان و افزایش ورودی گوگل به سایت و افزایش رنک و رتبه سایتتان خواهید بود . 

افزایش بازدید سایت دارای مراحل خاص و طبقه بندی شده می باشد که هر یک از این مراحل افزایش بازدید سایت دارای اولویت نسبت به مرحله بعدی افزایش بازدید سایت می باشد و شما بدون انجام و به اتمام رساندن یک مرحله افزایش بازدید سایت نمی توانید وارد مرحله بعدی افزایش بازدید سایت بشوید . این مراحل افزایش بازدید سایت دقیقا منطبق بر مراحل و تکنیک های سئو می باشند و شما برای رسیدن به نتیجه مطلوب بایستی کلیه این مراحل را بصورت کامل و به ترتیب انجام بدهید . در اتمام این آموزش افزایش بازدید سایت شما شاهد خواهید بود که سایت شما در چندین کلمه در صدر موتور های جستجو از جمله گوگل قرار خواهد گرفت و دیگر نیاز به پرداخت هزینه های میلیونی به سایت های سئو و افزایش بازدید سایت که پس از طی چندین ماه جهت سئو و افزایش بازدید سایت شما فقط دو سه کلمه را به صفحه اول منتقل می کنند ,کلی از کلمات کلیدی سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده خواهد شد و سیر صعود و پیشرفت افازیش بازدید سایت شما در همان چند کلمه محدود نمی شود و با گذشت زمان بر تعداد آن کلمات افزوده خواهد شد .

در انتهای این آموزش افزایش بازدید سایت که توسط سایت سئو رنک تولز تهیه و ارایه شده است شما شاهد خواهید بود که چگونه حتی یک وبلاگ با 20-30 پست خواهد توانست فقط در مدت 1 ماه کل لینک های صفحه اول گوگل را به خود اختصاص دهد و سایر سایت ها با کلی هزینه و چندین سال وقت گذاشتن و در اختیار داشتن گروه های مجرب افزایش بازدید سایت و سئو و چندین هزار پست به لینک ها و صفحات بعدی گوگل و بعد از لینک های شا منتقل شوند .

معیار کاری شما در افزایش بازدید سایت فقط سایت گوگل می باشد چون به غیر فعالیتی که شما در سایر سایت ها و فروم ها و شبکه های اجتماعی دارید که با گذاشتن پست و مطلب و لینک و تبلیغات موجب ورورد بازدید کننده با سایت شما می شوند تنها راه باقی مانده و پر بازده تر  و کم دردسر تر در افزایش بازدید سایت سایت گوگل می باشد که از طریق جستجوی کاربران در موتور جستجوی گوگل از طریق معرفی لینک سایت شما موجب ورود کاربر به سایت شما می شود . همانگونه که شما به عنوان یک کاربر مستحضر هستید وقتی شما عنوانی را در گوگل جستجو می کنید جهت رسیدن به نتیجه در 99% اوقات فقط نتایج ارایه شده در صفحات اول تا سوم گوگل را بررسی میکنید و در صورت نرسیدن به نتیجه مطلوب عنوان جستجو شده را تغییر می دهید . پس در صورتی که سایت شما در خوش بینانه ترین حالت در این 3 صفحه و در منطقی ترین حالت در صفحه اول گوگل و جط چند لینک اول نباشد شما نباید انتظار بازدید روزانه خوب و افزایش بازدید داشته باشید . کاری که من در این پست قصد دارم انجام دهم رساندن لینک های سایت شما در چندین کلمه کلیدی فقط در مدت 15 روز به چند لینک اول صفحه گوگل و افزایش بازدید سایت شما بصورت چشمگیر می باشد .

جهت آموزش و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

رها یوسفی بازدید : 243614 جمعه 22 شهریور 1392 زمان : 23:27 نظرات (22)

مجموعه 75 نرم افزار افزایش بازدید سایت به همراه فیلم آموزشی برای اولین بار در ایران

 

 75 نرم افزار افزایش بازدید سایت و افزایش رنک گوگل

 
این مجموعه شامل 75 نرم افزار افزایش بازدید سایت می باشد که اکثریت آنها در هیچ سایت ایرانی پیدا نمیشود .
 
من این نرم افزار ها را در طی چند سال از سایت های خارجی مرجع سئو به روش های مختلف که در آینده به ام اشاره خواهم کرد تهیه کرده ام .
 
این نرم افزار ها به کلیه مسایل مربوط به نرم افزار افزایش بازدید سایت کمک می کند و هر کدام در یک زمینه برای خود جز بهترین های نرم افزار افزایش بازدید سایت می باشند .
 
از جمله مسایلی که این نرم افزار ها به شما کمک می کنند می توان به مسایل زیر اشاره کرد :
 
افزایش بازدید سایت ,افزایش بازدید وبلاگ ,جدیدترین نرم افزار افزایش بازدید سایت ,افزایش بازدید سایت تضمینی,بهینه سازی سایت,بهینه سازی کلمات کلیدی,بهینه سازی موتور های جستجو افزایش رنک گوگل,افزایش رتبه سایت,افزایش رنک google و alexa,قرار گرفتن در صفحه اول گول,اموزش نرم افزار افزایش بازدید سایت, ایمیل مارکتینگ , بیش از 3 میلیون ایمیل فعال ایرانی , آنالیز سایت در موتور های جستجو , افزایش بک لینک , backlink با رنک بین 5 تا 10 , ارسال نظر گروهی به وبلاگ های ایرانی , ارسال نظر و تیلیغات گروهی در فیسبوک , افزایش g+ , افزایش ترافیک , افزایش ورودی از گوگل , ارسال تبلیغات شما به هزاران سایت خارجی به همراه لینک شما که البته همگی این مسایل بصورت اتوماتیک و خودکار انجام میشود و نیازی به دخالت یا وقت صرف کردن شما نیست و هزارن کار دیگر که در فیلم هایی که از این نرم افزار ها تهیه کردم میتوانید با محیط و کارکرد این نرم افزار ها بصورت کامل اشنا بشوید .

 

جهت مشاهده لیست نرم افزار ها و دانلود نرم افزار ها و فیلم های آموزشی مجموعه به ادامه مطلب مراجعه کنید

رها یوسفی بازدید : 385597 چهارشنبه 27 آذر 1392 زمان : 13:51 نظرات (16)
پکيج 24 نرم افزار بک لينک گيري (Backlink) از سايتهاي رنک بالا بصورت dofollow و افزايش لينک هاي ورودي به سايت
 
پکيج 24 نرم افزار بک لينک گيري از سايتهاي رنک بالا بصورت dofollow و افزايش لينک هاي ورودي به سايت
 
این مجموعه شامل 24 نرم افزار از قوی ترین نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری روز دنیا می باشد و شما به راحتی با جستجوی نام این نرم افزار ها در گوگل خواهید دید هر کدام از این نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری به تنهایی جز قوی ترین و بهترین نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری روز دنیا می باشد و قیمت هر کدام به پول ما چندین میلیون تومان می باشد . هیچ کدام از این نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری و سایر نرم افزار های افزایش بازدید سایت ارایه شده در این سایت در هیچ سایت ایرانی پیدا نمی شود و ما افتخار ارایه این پکیج های ارزشمند افزایش بازدید سایت را خدمت وبمسترهای عزیز ایرانی داریم .
 
این پکیج نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری می تواند کلیه نیاز های شما را برای بک لینک (Backlink) گیری در کلیه سیستم های متداول سایت و وبلاگ ایرانی و خارجی بر طرف کند و شامل روش های مختلف بک لینک (Backlink) گیری از جمله اسکریپت کد و نرم افزار در انواع مختلف می باشد .
 
این مجموعه شامل 24 نرم افزار بک لینک (Backlink) گیری می باشد و لیست مجموعه نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری به شرح زیر می باشد :
 
Backlink Supercharger Script
Backlink-Speed_2.4
BacklinkTrafficPro
Backlink Booster
Backlinker 3.4
Backpage Autoposter
Backlink Energizer 1.6
Blog Bot 1.0
Blogger ZonPoster 2.9.9
B-Links
Backlink Skyrocket 1.5.3
Backlink Power Indexer
Backlink Profit Monster 3.0.4
Easyautospinner
F Blaster Pro v8.0.1
Instant Backlink Magic 2.1a
Mass URL Pinger Software
Social Backlinker Pro
SEOLinkRobot-crack
Spin Writer Pro Software
Spinwriterpro
Xgenseo-cracked
 
 از شر الگوریتم جدید مرغ مگس خوار گوگل خلاص شوید
 
با کمک این مجموعه عظیم و ارزشمند بک لینک (Backlink) گیری از شر الگوریتم جدید مرغ مگس خوار گوگل که جدیدا اجرا شده و موجب کاهش رنک و رتبه سایت هایی که بصورت اسپم بک لینک (Backlink) گرفته بوده اند خلاص می شوید و می توانید با استفاده از روش های مختلف مانع از اسپم شدن به دلیل استفاده از یک روش شوید . در حقیقت تنها راه باقی مانده برای اینکه بتوانید بک لین های مفید و مورد تایید برای گوگل بگیرید استفاده از یک مجموعه نرم افزاری بک لینک (Backlink) گیری به جای استفاده از یک روش یا نرم افزار بک لینک (Backlink) گیری می باشد . از آن گذشته این نرم افزار ها با امکان اتصال نرم افزار ببک لینک (Backlink) گیری به پروکسی موجب تغییر زمان بندی شده پروکسی نرم افزار می شود که موجب می شود گوگل به عنوان کاربران مختلف با IP های مختلف در نظر بگیرد و مانع شناسایی شدن سایت شما به عنوان اسپم و مانع وارد شدن سایت شما در بلک لیست میشود . 
این مجموعه نرم افزار بک لینک (Backlink) گیری از کلیه روش های امکان پذیر برای بک لینک (Backlink) گیری استفاده میکند از جمله ارسال مستقیم لینک و کلمات کلیدی سایت شما به سرور های مختلف , ارسال لینک و تبلیغات سایت شما به هزاران وبلاگ و فروم و سایت مطرح روز دنیا , ارسال لینک و تبلیغات و کلمات کلیدی سایت شما به صفحات اجتماعی از جمله فیسبوک و چندین روش دیگر .
یکی از مهم ترین مسایل در بک لینک (Backlink) گیری همان مشکل ایندکس شدن لینک های سایت شما در گوگل می باشد که از طریق استفاده از سرویس پینگ که اکثر این نرم افزار ها در کنار سرویس بک لینک (Backlink) گیری به آن نیز مجهز می باشند موجب می شود بلافاصله بعد بک لینک (Backlink) گیری برای سایت شما لینک های جدید ثبت شده از سایت شما در سایت هایی که از آن بک لینک (Backlink) گرفته اید لینک شما سریعا ایندکس و ثبت شود و بر خلاف سایر روش های افزایش بازدید سایت که زمان بر می باشد و نتیجه گیری از آنها وقتگیر است این روش بک لینک (Backlink) گیری به سرعت جواب می دهد و حتی شما بعد یک مدت کوتاه از افزایش بک لینک (Backlink) و رنک و رتبه سایتتان خواهید دید که با ارسال پست های جدید , سریعا و ظرف چند دقیقه لینک سایت شما در گوگل ایندکس می شود و ظرف چند دقیقه به صفحات اول گوگل منتقل می شود .

جهت دانلود نرم افزار ها و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

درباره ما
Profile Pic
افزایش بازدید سایت-افزایش بازدید وبلاگ-دانلود نرم افزار های افزایش بازدید سایت-جدیدترین نرم افزار های افزاریش بازدید-افزایش رنک سایت و گوگل و الکسا - افزایش ترافیک واقعی - نرم افزار و تکنیک های سئو و هزاران کار دیگر-بهینه سازی سایت و موتورهای جستجو و کلمات کلیدی-افزایش ترافیک-افزایش رنکیک گوگل و الکسا-افزایش بازدید کننده های سایت - قوی ترین بک لینک ها با کیفیت و رنک بالا - backlink با رنک 5 با بالا .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    لینک دوستان
  • دانلود نرم افزار قدرتمند افزایش بازدید سایت SenukeXCr Version 3.1.7+کرک
  • آموزش ساخت نرم افزار خودتان بصورت حرفه ای بدون آشنایی برنامه نویسی
  • افزایش بازدید سایت و رنک گوگل و الکسا 100% رایگان
  • ۱۰ سایت رایگان سئو( SEO)برای کنترل و آنالیز سایت و بک لینکها(Backlinks)
  • افزایش سریع و واقعی g+1 (بزرگترین عامل افزایش بازدید سایت) فقط در 3 روز
  • مجموعه 75 نرم افزار افزایش بازدید سایت به همراه فیلم آموزشی برای اولین بار در ایران
  • چهار نرم افزار جهت درست کردن Master Card و Visa Card و credit برای ثبت نام و خرید از سایت های خارجی
  • نرم افزار دریافت انلاین کد کانال های کارتی ماهواره
  • نرم افزار ارسال پیام گروهی به بلاگفا و وبلاگ های ایرانی به همراه کرک (Multi Blog Spam Full Cracked)
  • جدیدترین بهترین نرم افزار بهینه سازی سایت-بهینه سازی کلمات کلیدی و موتورهای جستجو-افزایش بازدید سایت
  • ساخت هزاران اکانت رایگان و اتوماتیک جهت افزایش بازدید سایت و ایندکس سریع در گوگل با بک لینک های قوی
  • ربات فیسبوک-افزایش دوستان,طرفداران فیسبوک facebook-درخواست دوستی اتوماتیک-افزایش اعضای گروه فیسبوک
  • نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ Mass URL Pinger با امکان پینگ و index سریع در گوگل
  • دانلود دو نرم افزار افزایش بازدید سایت Seo Link RobotوSeo Fast Indexer اولین بار در ایران
  • قوی ترین نرم افزار گرفتن 30هزار بک لینک برای تک تک لینک های سایت بصورت رایگان با فیلم آموزشی
  • انجام کلیه امور بانکی بصورت رایگان با گوشی موبایل بدون نیاز به نصب برنامه یا اتصال به اینترنت بسیار ایمن و مطمعین
  • نرم افزار ارسال ایمیل گروهی جهت ایمیل مارکتینگ Super Email Sender V3.03
  • آموزش کامل استفاده از feedburner شرکت گوگل-ساخت rss - ساخت خوراک سایت
  • آپلود همزمان فایل در 36 سایت آپلود معتبر خارجی با یک آپلود
  • دانلود جدیدترین نرم افزار های کاربردی و ضروری 2013 کرک شده با لینک مستقیم (64 و 32 بیتی)
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 294
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1301
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 2,344
  • بازدید سال : 8,760
  • بازدید کلی : 5,780,857