loading...

طراحی سایت و سئو سایت

پکيج 24 نرم افزار بک لينک گيري (Backlink) از سايتهاي رنک بالا بصورت dofollow و افزايش لينک هاي ورودي به سايت     بار دیگر سایت سئو رنک تولز افتخار دارد مجموعه ای بی نظیر از نرم افز

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خدمات سئو 0 13 mohammad1990javadi
فروش محصولات دکوراتیو 0 144 tabrizhome
املاک تبریز 0 142 dekor
فروش ساندویچ پانل 0 130 sandwichpanel
​گوگل از پروژه فوق امنیتی خود خبر داد 1 374 mostafadam
افزایش بازدید و کاربران یونیک سایت"بازدید بگیر سایت" برای اندروید 0 775 sami67
می خواهم ازدواج موفقی داشته باشم 1 789 rahim_moradi
معرفی سایت نمونه سوالات پیام نور 0 521 rahim_moradi
سئو کلاه سفید یا کلاه سیاه و کلاه خاکستری 0 587 onlygod
پنالتی شدن سایت در گوگل 0 557 onlygod
خدمات سئو را بهتر بشناسید 0 529 onlygod
سئو تضمینی حقیقت ندارد 0 635 onlygod
منتظر سامسونگ گلکسی C9 باشید 0 516 asal18
آیفون ۷ کِی معرفی می‌شود؟ 0 538 parya16
گلکسی ON7 2016 از FCC مجوز گرفت 0 529 nasim14
سامسونگ گلکسی S8 با تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ و صفحه‌نمایش سازگار با واقعیت مجازی 0 535 afsane16
شارژ تلفن‌ همراه در حالت معلق در هوا 0 532 elham18
۱۰ سایت رایگان سئو( SEO)برای کنترل سایت و بک لینکها(Backlinks) 5 3346 abpak
چگونه تبادل لینک کنیم؟ 1 757 abpak
قوی ترین مجوعه نرم افزار بک لینک گیری دنیا طبق الگوریتم مرغ مگس خوار 1 1382 elham18
رها یوسفی بازدید : 385597 چهارشنبه 27 آذر 1392 زمان : 13:51 نظرات (16)
پکيج 24 نرم افزار بک لينک گيري (Backlink) از سايتهاي رنک بالا بصورت dofollow و افزايش لينک هاي ورودي به سايت
 
پکيج 24 نرم افزار بک لينک گيري از سايتهاي رنک بالا بصورت dofollow و افزايش لينک هاي ورودي به سايت
 
بار دیگر سایت سئو رنک تولز افتخار دارد مجموعه ای بی نظیر از نرم افزار های افزایش بازدید سایت را برای اولین مرتبه در ایران خدمت وبمستران عزیز ایرانی که دنبال افزایش بازدید سایت خود هستند و با وجود هزینه های هنگفت و صرف وقت طولانی به نتیجه نرسیده اند .
 
همان طور که میدانید بک لینک (Backlink) یکی از مهم ترین و اصلی ترین عوامل افزایش بازدید سایت می باشد و هر چه یک سایت دارای بک لینک (Backlink) های بیشتر , بک لینک (Backlink) های قوی تر , بک لینک (Backlink) های با کیفیت , بک لینک (Backlink) های مستقیم , بک لینک (Backlink) های با رنک بالا باشند موجب افزایش رنک و رتبه سریع سایت شما در گوگل و ایندکس سریع مطالب در گوگل و افزایش وروردی به سایت شما از گوگل و قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول گوگل می شود که نتیجه آن افزایش سریع و چشمگیر سایت شما می باشد .
 
مفهمو بک لینک (Backlink) این است که یک سایت دیگه به صورت یک طرفه و بدون اینکه لینک آن سایت در سایت شما وجود داشته باشد به سایت شما لینک بدهد و لازمه ی بک لینک (Backlink) این است که حتما بصورت مستقیم یا همان dofollow باشد , زیرا وقتی سایتی بصورت مستقیم به سایت شما لینک میدهد به منزله این است که محتوای سایت شما را تایید کرده و گوگل آن سایت را به عنوان پشتیبان و طرفدار و امتیاز دهنده به سایت شما در نظر میگیرد .
 
هر چه تعداد بک لینک (Backlink) های یک سایت بیشتر و با کیفیت تر باشد در حقیقت طرفداران و امتیاز دهندگان به آن سایت بیشتر است و در نتیجه بک لینک (Backlink) های بیشتر و قوی تری دارد و رنک و رتبه بیشتری از سایرین در گوگل کسب میکند . وقتی شما مطلب و پست جدید در سایت یا وبلاگ خوتان ارسال می کنید در حالت معمول باید مدتی صبر کنید تا گوگل آن پست و لینهایش را شناسایی کند و وارد نتایج جستجوی گوگل یا اصطلاحا ایندکس شود که این مدت زمان نسبتا طولانی وقت نیاز دارد . از آن گذشته بعد ثبت پست جدید سایت شما در گوگل مدت ها طول میکشد تا آن لینک به صفحه اول گوگل منتقل شود و اکثر اوغات ممکن است به دلایل مختلف لینک شما ایندکس نشود یا به صفحات اول دوم گوگل راه پیدا نکند . اما شما با افزایش بک لینک (Backlink) های سایتتان موجب میشوید پست جدید سریعا شناسایی و سریعا پست جدید در گوگل ایندکس شود و سریعا پست جدید به صفحات اول راه پیدا کند . دلیل این ایندکس و افزایش رتبه سریع پست های جدید از طریق بک لینک (Backlink) گیری این است که شما با بک لینک (Backlink) گرفتن برای پست های جدید موجب می شوید که تعدادی زیادی سایت به عنوان بک لینک (Backlink) و پشتیبان پست شما به آن پست امتیاز مثبت دهند و محتوای آن پست را برای گوگل تایید کنند و در نتیجه وقتی که شما تعداد زیادی بک لینک (Backlink) بتوانید برای تک تک پست های خود بگیرید رنک و رتبه و امتیازات مثبت پست های سایت شما از سایت های رقیب که ممکن است سال ها فعالیتشان از شما بیشتر باشد و مطالب بیشتر و پر محتواتری داشته باشند بیشتر می شود و گوگل معیاز رنک و رتبه دهیش به سایت ها مطالب بیشتر یا مدت زمان ایجاد سایت و مطالبش نمی باشد و چون رنک و امتیازات شما از آن سایت ها بیشتر شده است شما در صفحات جلوتر و در صفحات اول گوگل قرار خواهید گرفت و آنها با سالیان سابقه و کلی مطالب باید بعد لینک های سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوند .
پکيج 24 نرم افزار بک لينک گيري از سايتهاي رنک بالا بصورت dofollow و افزايش لينک هاي ورودي به سايت
شما دقیقا می توانید نمونه بارز و زنده تاثیر شگفت انگیز بک لینک (Backlink) ها را در همین سایت ما مشاهده کنید که با وجود اینکه چند ماه از سساخت این سایت نمیگذرد از سایر سایت های افزایش بازدید سایت که سال ها فعالیت داشته اند جلو افتاده و در خیلی از کلمات کلیدی مثل قوی ترین نرم افزار های افزایش بازدید سایت یا قوی ترین نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری برای اولین بار در ایران کلیه 10 لینک صفحه اول گوگل متعلق به سایت ما می باشد .
 
بک لینک (Backlink) های قوی و با کیفیت و اعمال صحیح بک لینک (Backlink) موجب می شود سایتی مثل سایت ما که کلا 25 تا پست بیشتر ندارد از سایت های رقیب با چند صد پست و سال ها سابقه جلو بیوفتد و در نتیجه میتوان به این نتیجه رسید که بک لینک (Backlink) از مهم ترین و حیاتی ترین عوامل افزایش بازدید سایت می باشد و یک بک لینک (Backlink) خوب می تواند در کمتر از یک روز سسایت شما را به صفحه اول گوگل منتقل کند .
 
چند وقت پیش ما موفق شدیم از طریق نرم افزار ویزل کارت و مستر کارت یک مجموعه عظیم و بی نظیر از نرم افزار های افزایش بازدید سایت را که شامل 450 نرم افزار افزایش بازدید سایت می باشد را بصورت کرک شده تهیه کنیم و شروع به تهیه پکیج های دسته بندی شده پیرامون افزایش بازدید سایت کردیم که یکی از این مجموعه ها همین مجموعه نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری از سایت های با رنک بالا می باشد .
 
این مجموعه شامل 24 نرم افزار از قوی ترین نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری روز دنیا می باشد و شما به راحتی با جستجوی نام این نرم افزار ها در گوگل خواهید دید هر کدام از این نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری به تنهایی جز قوی ترین و بهترین نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری روز دنیا می باشد و قیمت هر کدام به پول ما چندین میلیون تومان می باشد . هیچ کدام از این نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری و سایر نرم افزار های افزایش بازدید سایت ارایه شده در این سایت در هیچ سایت ایرانی پیدا نمی شود و ما افتخار ارایه این پکیج های ارزشمند افزایش بازدید سایت را خدمت وبمسترهای عزیز ایرانی داریم .
 
این پکیج نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری می تواند کلیه نیاز های شما را برای بک لینک (Backlink) گیری در کلیه سیستم های متداول سایت و وبلاگ ایرانی و خارجی بر طرف کند و شامل روش های مختلف بک لینک (Backlink) گیری از جمله اسکریپت کد و نرم افزار در انواع مختلف می باشد .
 
این مجموعه شامل 24 نرم افزار بک لینک (Backlink) گیری می باشد و لیست مجموعه نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری به شرح زیر می باشد :
 
Backlink Supercharger Script
Backlink-Speed_2.4
BacklinkTrafficPro
Backlink Booster
Backlinker 3.4
Backpage Autoposter
Backlink Energizer 1.6
Blog Bot 1.0
Blogger ZonPoster 2.9.9
B-Links
Backlink Skyrocket 1.5.3
Backlink Power Indexer
Backlink Profit Monster 3.0.4
easyautospinner
F Blaster Pro v8.0.1
Instant Backlink Magic 2.1a
Mass URL Pinger Software
Social Backlinker Pro
SEOLinkRobot-crack
Spin Writer Pro Software
spinwriterpro
xgenseo-cracked
 
 از شر الگوریتم جدید مرغ مگس خوار گوگل خلاص شوید
 
با کمک این مجموعه عظیم و ارزشمند بک لینک (Backlink) گیری از شر الگوریتم جدید مرغ مگس خوار گوگل که جدیدا اجرا شده و موجب کاهش رنک و رتبه سایت هایی که بصورت اسپم بک لینک (Backlink) گرفته بوده اند خلاص می شوید و می توانید با استفاده از روش های مختلف مانع از اسپم شدن به دلیل استفاده از یک روش شوید . در حقیقت تنها راه باقی مانده برای اینکه بتوانید بک لین های مفید و مورد تایید برای گوگل بگیرید استفاده از یک مجموعه نرم افزاری بک لینک (Backlink) گیری به جای استفاده از یک روش یا نرم افزار بک لینک (Backlink) گیری می باشد . از آن گذشته این نرم افزار ها با امکان اتصال نرم افزار ببک لینک (Backlink) گیری به پروکسی موجب تغییر زمان بندی شده پروکسی نرم افزار می شود که موجب می شود گوگل به عنوان کاربران مختلف با IP های مختلف در نظر بگیرد و مانع شناسایی شدن سایت شما به عنوان اسپم و مانع وارد شدن سایت شما در بلک لیست میشود . 
 
پکيج 24 نرم افزار بک لينک گيري از سايتهاي رنک بالا بصورت dofollow و افزايش لينک هاي ورودي به سايت
 
این مجموعه نرم افزار بک لینک (Backlink) گیری از کلیه روش های امکان پذیر برای بک لینک (Backlink) گیری استفاده میکند از جمله ارسال مستقیم لینک و کلمات کلیدی سایت شما به سرور های مختلف , ارسال لینک و تبلیغات سایت شما به هزاران وبلاگ و فروم و سایت مطرح روز دنیا , ارسال لینک و تبلیغات و کلمات کلیدی سایت شما به صفحات اجتماعی از جمله فیسبوک و چندین روش دیگر .
یکی از مهم ترین مسایل در بک لینک (Backlink) گیری همان مشکل ایندکس شدن لینک های سایت شما در گوگل می باشد که از طریق استفاده از سرویس پینگ که اکثر این نرم افزار ها در کنار سرویس بک لینک (Backlink) گیری به آن نیز مجهز می باشند موجب می شود بلافاصله بعد بک لینک (Backlink) گیری برای سایت شما لینک های جدید ثبت شده از سایت شما در سایت هایی که از آن بک لینک (Backlink) گرفته اید لینک شما سریعا ایندکس و ثبت شود و بر خلاف سایر روش های افزایش بازدید سایت که زمان بر می باشد و نتیجه گیری از آنها وقتگیر است این روش بک لینک (Backlink) گیری به سرعت جواب می دهد و حتی شما بعد یک مدت کوتاه از افزایش بک لینک (Backlink) و رنک و رتبه سایتتان خواهید دید که با ارسال پست های جدید , سریعا و ظرف چند دقیقه لینک سایت شما در گوگل ایندکس می شود و ظرف چند دقیقه به صفحات اول گوگل منتقل می شود .
کلیه نرم نرم افزار های بک لینک (Backlink) گیری ارایه شده در این مجموعه بصورت کرک شده و بدون محدودیت استفاده می باشند .
 
 
این مجموعه نرم افزاری به مناسبت شروع بکار سایت و برای مدت محدود  با شرایط استثنایی ارایه میشود
 
ارزش این مجموعه بالای 15 میلیون تومان به پول ما می باشد و نمونه آن در هیچ سایت ایرانی پیدا نمی شود .
 

فقط و فقط 99,000 تومان

 
پکيج 24 نرم افزار بک لينک گيري (Backlink) از سايتهاي رنک بالا بصورت dofollow و افزايش لينک هاي ورودي به سايت

  

جهت کسب اطلات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

09121055214

 

شماره کارت جهت واریز مبلغ : 2937-2974-2910-5022

بانک پاسارگاد - بنام پیمان تاجدینی

 به محض واریز مبلغ , نام نرم افزار و مبلغ واریزی را به یکی از شماره های بالا اس ام اس بفرمایید

ارایه رمز فایل زیپ حداکثر 2 دقیقه بعد از ارسال اس ام اس می باشد

جهت دانلود 75 نرم افزار افزایش بازدید سایت که شامل نرم افزار فوق نیز می باشد با شرایط فوق ویژه به لینک زیر مراجعه کنید

 

دانلود 75 نرم افزار افزایش بازدید سایت برای اولین بار در ایران 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط مهرداد در تاریخ 1393/12/16 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااااام. خیلی سایت عالی و مفیدی دارین و من خیلی بهره بردم، خیلی ازتون ممنون میشم اگر به سایت من هم نگاهی بندازین و بگین ایراد کارم کجاست
شکلکشکلک

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط کاناپه بادی در تاریخ 1393/02/09 و 10:56 دقیقه ارسال شده است

ممنون از این همه محبتتون من تازه کارمو شروع کردم و سایت شما خیلی بهم کمک میکنه بازم ممنون
پاسخ : موفق باشید

این نظر توسط مهدی آذرنهاد در تاریخ 1393/02/01 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام
اول اینکه دیدم تاریخ درج این مطلب مربوط به آذر 1392 می باشد آیا این نرم افزار های بک لینک گیری هنوز فعال و مفید هستند؟
دوم اینکه لطف فرمایید وب سایت من را نگاهی بیندازید و اگر فکر میکنید می توانید به ارتقای رتبه آن کمک کنید به من اطلاع بدهید تا از همکاری شما بهره مند شوم.
با تشکر - مهدی آذرنهاد
پاسخ : سلام . بله کارایی دارند . در سایت مجموعه نرم افزار های جدید 2014 با جدیدترین متود های گوگل ارایه شده که از این نرم افزار ها خیلی قوی تر هم هستند .

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/01/30 و 21:31 دقیقه ارسال شده است

سلام
پس دامنه چی شد ؟
تماس گرفتم کسی جواب نداد
خیلی طول کشید دوست عزیز
در ظمن بلژیک رفتنت مبارک عکست رو تو گوگل پلاس نمی دونم کجا ، خوب اونجا دیدم که رفتی بلژیک
انشائ الله که کارات زود تموم بشه ، اون حساب بانکیت هم باز بشه ، عجب بیشرفایی هستن که هنوز باز نکردن از اون میزبان بیشعورترن
دوست گلم لیست برنامه ها رو هم بفرست بیاد نمی دونم چکار کنم
بعدا اگر دامنه ثبت شد می خواهم اون برنامه بک لینک گیری هست که تعریفشو کردی رو ازت بگیرم خیلی تعریفشو کردن اما باید یک آموزش هم بدی چون می دونی من کمی خنگم
بعدا تو بعضی سایتها دیدم که از برنامه هات تبلیغ کردن فکر کنم کار خودت باشه رفتی اکانت درست کردی و برای سایتها به نام اشخاص دیگه ثبت کردی ممنون می شم اون برنامه رو به من معرفی کنی
همکاری هم یادت نره تخفیف بدی به برنامه ها حتما تودلت می گی که هنوز نفروختی
خوب بده برنامه ها رو تا برات بفروشم
خلاصه دلمون برات تنگ شده که صداتو نشنیدیم
09359984914
علی
ممنون
پاسخ : سلام . علی جان من اگه از این وقت ها داشتم که برم در سایتهای دیگه با اکانت فیک برای خودم تبلیغات کنم بجاش وقت میذاشتم تا اون 500 نرم افزار سئو که وقت نکردم تو سایت بذارم رو قرار بدم تو سایتم .
بازاریابی یا تبلیغ محصولات و خدمات نیازی به ارایه نرم افزار ها نداره و شما باید با معارفه کارو پیش بگیری . چون این نرم افزار ها تخصصی هستن نیاز به توضیحات فنی به خریداران هست که از عهده شما خارجه که نمونه بارزش همون سایتهایی هستن که فکر کردی من بصورت فیک نرم افزار هامو اونجا گذاشتم . اون سایتها خودشون نرم افزار هارو از من گرفتن اما چون دانش استفاده و رواج عمومیشو بصورت فنی و تخصصی ندارن نمیتونن به خریداران اموزش ها و نحوه استفاده از نرم افزار ها رو بدن و بعضی اشخاص که از اونها خرید می کنن با استفاده نادرس موجب رفتن سایتشون در بلک لیست میشن . پس باید ارایه و توضیحات مربوطه از سمت ما انجام بشه .

این نظر توسط farhad12332100 در تاریخ 1393/01/20 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

salam baraye afzayesh G 1 Az jiffy Gmail crator astefade konid

ولي شما گفتيد تبادل اطلاعات داريد و شما بگيد روش شما چيست؟

براي چواب دادن به ايميلم بفرستيد تا بقيه متوجه نشن
پاسخ : اولا اون نرم افزار دیگه کار نمیکنه . دوما اگر کار هم میکرد شما برای اینکه بتونید به اندازه سایت ما مثبت یک گوگل داشته باشید باید 10 هزار اکانت گوگل درست میکردید و دونه دونه وارد هر کدوم میشدید تا بتونید یک صفحه رو لایک کنید که حدودا برای رسیدن به تعداد ما چند ماه وقت باید صرف کنید . در حالی که ما همین تعداد رو میتونیم نهایتا در 3-4 روز یا شایدم کمتر انجام بدیم .


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
افزایش بازدید سایت-افزایش بازدید وبلاگ-دانلود نرم افزار های افزایش بازدید سایت-جدیدترین نرم افزار های افزاریش بازدید-افزایش رنک سایت و گوگل و الکسا - افزایش ترافیک واقعی - نرم افزار و تکنیک های سئو و هزاران کار دیگر-بهینه سازی سایت و موتورهای جستجو و کلمات کلیدی-افزایش ترافیک-افزایش رنکیک گوگل و الکسا-افزایش بازدید کننده های سایت - قوی ترین بک لینک ها با کیفیت و رنک بالا - backlink با رنک 5 با بالا .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    لینک دوستان
  • دانلود نرم افزار قدرتمند افزایش بازدید سایت SenukeXCr Version 3.1.7+کرک
  • آموزش ساخت نرم افزار خودتان بصورت حرفه ای بدون آشنایی برنامه نویسی
  • افزایش بازدید سایت و رنک گوگل و الکسا 100% رایگان
  • ۱۰ سایت رایگان سئو( SEO)برای کنترل و آنالیز سایت و بک لینکها(Backlinks)
  • افزایش سریع و واقعی g+1 (بزرگترین عامل افزایش بازدید سایت) فقط در 3 روز
  • مجموعه 75 نرم افزار افزایش بازدید سایت به همراه فیلم آموزشی برای اولین بار در ایران
  • چهار نرم افزار جهت درست کردن Master Card و Visa Card و credit برای ثبت نام و خرید از سایت های خارجی
  • نرم افزار دریافت انلاین کد کانال های کارتی ماهواره
  • نرم افزار ارسال پیام گروهی به بلاگفا و وبلاگ های ایرانی به همراه کرک (Multi Blog Spam Full Cracked)
  • جدیدترین بهترین نرم افزار بهینه سازی سایت-بهینه سازی کلمات کلیدی و موتورهای جستجو-افزایش بازدید سایت
  • ساخت هزاران اکانت رایگان و اتوماتیک جهت افزایش بازدید سایت و ایندکس سریع در گوگل با بک لینک های قوی
  • ربات فیسبوک-افزایش دوستان,طرفداران فیسبوک facebook-درخواست دوستی اتوماتیک-افزایش اعضای گروه فیسبوک
  • نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ Mass URL Pinger با امکان پینگ و index سریع در گوگل
  • دانلود دو نرم افزار افزایش بازدید سایت Seo Link RobotوSeo Fast Indexer اولین بار در ایران
  • قوی ترین نرم افزار گرفتن 30هزار بک لینک برای تک تک لینک های سایت بصورت رایگان با فیلم آموزشی
  • انجام کلیه امور بانکی بصورت رایگان با گوشی موبایل بدون نیاز به نصب برنامه یا اتصال به اینترنت بسیار ایمن و مطمعین
  • نرم افزار ارسال ایمیل گروهی جهت ایمیل مارکتینگ Super Email Sender V3.03
  • آموزش کامل استفاده از feedburner شرکت گوگل-ساخت rss - ساخت خوراک سایت
  • آپلود همزمان فایل در 36 سایت آپلود معتبر خارجی با یک آپلود
  • دانلود جدیدترین نرم افزار های کاربردی و ضروری 2013 کرک شده با لینک مستقیم (64 و 32 بیتی)
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 294
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1301
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 2,364
  • بازدید سال : 8,780
  • بازدید کلی : 5,780,877