loading...

طراحی سایت و سئو سایت

دانلود نرم افزار قدرتمند افزایش بازدید سایت SenukeXCr Version 3.1.61 کرک شده (در 26 اسفند 1392 بروز رسانی شد)   نرم افزار SenukeXCr Version 3.1.61 کرک شده برای اولین بار در ایران ا

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خدمات سئو 0 12 mohammad1990javadi
فروش محصولات دکوراتیو 0 143 tabrizhome
املاک تبریز 0 142 dekor
فروش ساندویچ پانل 0 128 sandwichpanel
​گوگل از پروژه فوق امنیتی خود خبر داد 1 373 mostafadam
افزایش بازدید و کاربران یونیک سایت"بازدید بگیر سایت" برای اندروید 0 774 sami67
می خواهم ازدواج موفقی داشته باشم 1 788 rahim_moradi
معرفی سایت نمونه سوالات پیام نور 0 520 rahim_moradi
سئو کلاه سفید یا کلاه سیاه و کلاه خاکستری 0 586 onlygod
پنالتی شدن سایت در گوگل 0 556 onlygod
خدمات سئو را بهتر بشناسید 0 528 onlygod
سئو تضمینی حقیقت ندارد 0 634 onlygod
منتظر سامسونگ گلکسی C9 باشید 0 515 asal18
آیفون ۷ کِی معرفی می‌شود؟ 0 537 parya16
گلکسی ON7 2016 از FCC مجوز گرفت 0 528 nasim14
سامسونگ گلکسی S8 با تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ و صفحه‌نمایش سازگار با واقعیت مجازی 0 534 afsane16
شارژ تلفن‌ همراه در حالت معلق در هوا 0 531 elham18
۱۰ سایت رایگان سئو( SEO)برای کنترل سایت و بک لینکها(Backlinks) 5 3345 abpak
چگونه تبادل لینک کنیم؟ 1 757 abpak
قوی ترین مجوعه نرم افزار بک لینک گیری دنیا طبق الگوریتم مرغ مگس خوار 1 1381 elham18
رها یوسفی بازدید : 223976 سه شنبه 19 آذر 1392 زمان : 20:40 نظرات (21)

دانلود نرم افزار قدرتمند افزایش بازدید سایت SenukeXCr Version 3.1.61 کرک شده

(در 26 اسفند 1392 بروز رسانی شد)

 

نرم افزار SenukeXCr Version 3.1.7 کرک شده

نرم افزار SenukeXCr Version 3.1.61 کرک شده برای اولین بار در ایران از سایت سئو رنک تولز خدمت شما هم میهنان عزیز ارایه می شود .

این نرم افزار بدون شک یکی از معروف ترین و قوی ترین نرم افزار های افزایش بازدید سایت می باشد که در چند سال اخیر توجه وبمستر ها را به خود جلب کرده است . 

شعار این شرکت SEnuke XCr SEO Software - Rank #1 in Google for your keywords می باشد که به مفهموم رنک و رتبه اول در گوگل برای کلمات کلیدی سایت شما می باشد . این نرم افزار از الگوریتمهای مناسب و مطابق موازین و قوانین گوگل برای افزایش رنک و رتبه سایت شما استفاده می کند و مانند بعضی سایت ها که با الگوریتم جدید گوگل منطبق نیستند موجب کاهش رنک و رتبه سایت شما نمیشود و همین مسئله موجب افزایش محبوبیت و تقاضا نسبت به این نرم افزار قدرتمند افزایش بازدید سایت شده است  .

نحوه کارکرد این سایت بدین شکا است که بدون هیچگونه نیاز به دانش نرم افزاری و سئو از سوی شما و فقط با وارد کردن یک سری اطلاعات از جمله لینک های سایتتان , کلمات کلیدی سایتتان , نام و عنوان سایتتان , یک توضیحات کامل درباره سایتتان بصورت اتوماتیک و خودکار شروع به ساختن یک کمپین حرفه ای و کاملا پیشرفته مطابق موازین سئو و گوگل و افزایش بازدید سایت می کند و این کار کلا 30 ثانیه بیشتر طول نمیکشد .

نرم افزار SenukeXCr Version 3.1.61 کرک شده این امکان را به شما میدهد تا بدون نیاز به نصب نرم افزار از آن استفاده کنید , شما می توانید سایت خود را به صورت خودکار و سریع توسط این نرم افزار سئو و بهینه سازی کنید.

 

برخی از ویژگی های SenukeXCr Version 3.1.61 کرک شده :

-امکان بهینه سازی کلمات کلیدی

-امکان ping مطالب و پست ها

-بسیار سریع تر، و سازمان یافته

-امکان برنامه ریزی ارسال پست/تقویم پروژه

-دارای حجم بسیار کم و سرعت بسیار بالا

-امکان نصب ماژول های جدید

-اضافه شدن وب سفارشی در نسخه ۲٫۰ و ماژول پروفایل

-مدیریت بر روی لست سایت ها و URL ها

-گزارش تفصیلی از همه چیز که شما انجام داده اید

-امکان بهینه سازی سایت از طریق wizard به صورت آسان

-توانایی رسم نمودار “ارتباط” به نمودار تمام ماژول های متصل با هم

-امکان انتقال پروژه ها یه نسخه های جدید نرم افزار

-و ده ها امکانات دیگر

نرم افزار SenukeXCr Version 3.1.61 کرک شده خدمات زیر را بصورت نامحدود برای شما انجام میدهد :

 Turbo Wizard 30 second  

Wizard & Diagram Designer  

Niche Research  

Social Network  

Social Bookmark  

RSS  

Web 2.0 Profile  

Forum Profile  

Press Release  

Wordpress  

Google Places  

PDF  

Wiki  

Macro Recorder  

Script Portal  

Indexer  

Pinger  

همانگونه که مشخص است این نرم افزار قدرتمند افزایش بازدید سایت کمپین و داکیومنت ایجاد شده را برای سایت های با رنک بالا در عناوین ذکر شده در بالا ارسال میکند .
نرم افزار SenukeXCr Version 3.1.7 کرک شده
 
همانطور که میدانید گوگل شروع به کاهش رتبه از سایت هایی کرده است که بصورت گسترده و حجیم اقدام به بک لینک گرفتن کرده بودند و اینجا هست که نرم افزار SenukeXCr Version 3.1.61 کرک شده با الگوریتم خاص و ویژه خود جای بک لینک های سابق را میگیرد .
از دیدگاه گوگل بک لینکی بد است که فقط با یک لینک و بدون هیچ گونه توضیحات از سایت شما گرفته شده باشد و در حقیقت بصورت اسپم باشد . اما این نرم افزار همانطور که در بالا توضیح دادم کلیه لینک های سایت شما را با کلمات کلیدی مد نظرتان و یک عنوان مناسب برای سایتتان و توضیحات کاملی از سایت شما و امکاناتش به چندین هزار سایت با رنک و رتبه بالا ارسال میکند و این از دید گوگل بک لینک اسپم نمی باشد . برای اطمینان بیشتر این نرم افزار مجهز به سیستم پراکسی نیز می باشد که در زمان های تعیین شده از طرف شما شروع به تغییر پراکسی و IP سیستم می کند که موجب میشود هر ارسال به عنوان یک سیستم مجزار از سمت گوگل در نظر گرفته شود . از ان گذشته شما با ارسال با این شیوه و الگوریتم از دو جنبه موفق عمل کرده اید . اول اینکه تبلیغات سایت شما در تعداد خیلی زیادی سایت در اینترنت که دارای رنک و رتبه بالا می باشند منتشر شده است که در حقیقت شما بصورت رایگان و بصورت نامحدود می توانید تبلیغات سایت خود را در معروفترین و شلوغ ترین سایت های روز دنیا انجام بهید .
از جنبه دوم که مهم تر است این است که دقیقا سایت شما و لینک های سایت شما طبق موازین جدید گوگل از سایت های با رنک بالا بک لینک های زیادی دریافت کرده است و چون این بک لینک ها بصورت اسپم نبوده است و توضیحات کامل و کلمات کلیدی سایتتان در کنار لینک سایتتان قرار دارد بعنوان اسپم شناسایی نمیشود و موجب افزایش بازدید سایت شما بورت جهشی و تصاعدی میشود و چون سایت هایی که از انها بک لینک گرفته اید از سایت های ایرانی دارای رنک و رتبه خیلی بالاتری می باشند موجب می شود که سایت شما در مدت بسیار کوتاه کمتر از یک ماه از طریق همین بک لینک ها به صفحه اول گوگل منتقل شوند و بعد یک ماه دیگر به دلیل پشتیبانی قوی از بک لینک های خارجی با رنک و رتبه بالا به تدریج لینک های سایت شما نیز به صفحه اول منتقل می شوند و بعد از مدتی کل صفحه اول و دوم گوگل متعلق به شما و سایت شما خواهد شد .نقطه قوت این نرم افزار این است که بر حسب موضوع و فعالیت اصلی سایت شما شروع به ساخت اکانت در سایت ها . گروه ها و انجمن هایی می کند که با شما فعالیت مشترک دارتد و این در سئو بسیار موضوع مهمی می باشد . زیرا اولا مطالب ارایه شده توسط شما به نرم افزار در سایت هایی منتشر می شود که با سایت شما موضوع مشترک دارند و این باعث می شود که مطلب شما مورد استقبال سایر اعضای ان گروه و انجمن و سایت ها قرار بگیرد و به خودی خود موجب افزایش بازدید سایت شما و ورود حجم عظیم از کاربران که دنبال محصولات و محتوای سایت شما هستند به سایت شما می شود . شایان ذکر است که کلیه این مسسایل بصورت اتوماتیک توسط خود نرم افزار از طریق همان اطلاعات اولیه که به نرم ازفار داده اید انجام می شود .در وحله دوم دلیل قوت این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزار های سئو نسل قدیم این است که دقیقا با ارسال مطالب سایت شما در سایت ها و گروه های هم موضوع با سایت و وبلاگ شما موجب گرفتن بک لینک های بسیار قوی برای سایت شما می شود و طبق معیار های گوگل بهترین و موثر ترین بک لینک بیک لینکی است که در از سایت های هم موضوع ارایه شده باشد و این باعث دوچندان شدن قدرت بک لینک و افزایش تصاعدی سایت شما نسبت به سایت های رقیب می گردد .
نکته مثبت دیگه که از استفاده از این نرم افزار حاصل می شود این است که این نرم افزار طبق یک الگوریتم خاص طبق موضوعیت سایت شما شروع به تولید مطالب سئوکاری شده و بهینه سازی شده بر حسب جدید ترین معیار های گوگل می کند و کلمات کلیدی که شما به نرم افزار ارایه داده اید را طبق یک الگوریتم خاص در میان مطالب تهیه شده قرار می دهد تا که از نکات مثبت این الگوریتم این است که کلمات مد نظر شما بصورت هایلایت و روشن و با کنجایش متن بالای 40-60% در میان مطالب گنجانده میشود و این باعث میشود تا شما بتوانید برای یک کلمه کلیدی خاص به راحتی رنک و رتبه خیلی بالایی در یک زمان خیلی خیلی کوتاه جمع اوری کنیدو نسبت به سایت های رقیب در کوتاه ترین مدت پیشی بگیرید و کلمات کلیدی را که بسیار مهم و پر بازدید است را به خود اختصاص دهید و بازار فروش عالی به سایت و محصولات خود اختصاص دهید و بازدید سایت خود را بدون حد و مرز در یک زمان خیلی کوتاه هم از طریق ورودی های گوگل و هم از طریق تبلیغات انجام شده بصورت تصاعدی بالا ببرید.
 
نکات مثبت نرم افزار Senuke XCR 3.1.61 :
 
1 . این نرم افزار مجهز به سیستم تغییر پروکسی می باشد و می توانید در فواصل زمانی تعیین شده اقدام به تغییر پروکسی سیستم بنمایید تا به هیچ وجه توسط گوگل و سایر موتور های جستجو به عنوان اسپم شناسایی نشوید .
 
2 . همانطور که می دانید اکثر سایت های خارجی و ایرانی در موقع ثبت نام و یا ارسال نظر برای اینکه اسپم و مطالب تکراری و پشت سر هم توسط نرم افزار های اسپم و ربات ها ارسال نشود مجهز به سیستم کپتچا - captcha هستند . کپتچا - captcha در حقیقت همان نوشته ها و کد های در هم و قروقاتی است که باید شما نوشته ها و بزرگ کوچک بودن انها را تشخیص بدهید و درسا وارد کنید . این نرم افزار مجهز به 3 نوع سیستم برای حل موضوع کپتچا - captcha ها می باشد و شما می توانید یا با خرید اکانت های کپتچا - captcha یا به صورت دستی این کد ها را وارد کنید .
اما خرید اکانت های کپتچا - captcha بسیار گران قیمت است و وارد کردن دستی کد های کپتچا - captcha نیز بسیار وقت گیر و زمانبر می باشد و باعث می شود شما مجبور شوید ساعت ها وقت خود را در کنار نرم افزار هدر دهید . پس حالت سومی نیز توسط این نرم افزار ارایه داده شده است که از طریق نرم افزار های کپتچا - captcha اتوماتیک اقدام به شناسایی و وارد کردن کپتچا - captcha ها می نماید . نرم افزار های کپتچا - captcha اتوماتیک بسیار گران قیمت می باشند  اما سایت سئو رنک تولز افتخار دارد که توانسته این نرم افزار را نیز بصورت کرک شده و اخرین ورژن تهیه نماید و این مشکل را نیز حل کند .
با این اوصاف شما قادر خواهید بود همه این کارها را بصورت اتوماتیک و بسسیار سریع و بدون هیچ گونه علم و دانش نرم افزاری انجام داده و بازیدد سایت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بی حد و حصر بالا برده و موتور های جستجو را منفجر کنید .
 
نمونه بارز و اثبات این ادعا سایت ما می باشد
 
که با وجود اینکه 2 ماه بیشتر از افتتاح ان نمی گذرد توانسته در کلیه کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل قرار بگیرد و در عنوان قوی ترین نرم افزار های افزایش بازدید سایت کل صفحه اول گوگل و تقریبا نصف بیشتر صفحه دوم گوگل را به خود برای اولین مرتبه در ایران و با فقط و فقط 20 پست به خود اختصاص دهد و در این مدت کوتاه از کلیه رقبای خود که سالیان سال در این زمینه فعالیت داشته اند و کلی هزینه کرده اند جلو بزند و جایی برای رقبا باقی نگذارد.
بدین شیوه هر کسی عناوین مشابه را جستجو کند بدون شک وارد سایت شما خواهد شد و هیچ شانسی برای رقبای شما باقی نمی ماند و موجب افزایش سریع و تضمینی بازدید سایت شما در یک زمان بسیار کوتاه می شود . و چون همه چیز طبق اصول روز سئو بوده و بدون هیچگونه تقلب به این نتیجه رسیده اید هیچ سایتی توان مقابله با سایت شما را نخواهد داشت .

این مجموعه نرم افزاری به مناسبت شروع بکار سایت و برای مدت محدود  با شرایط استثنایی ارایه میشود

 

دو نسخه از نرم افزار Senuke XCR + نرم افزار کپتچای اتوماتیک

فقط و فقط 59000 تومان

(قیمت این مجموعه به پول ما بالای 10 میلیون تومان می باشد)

 

دانلود نرم افزار قدرتمند افزایش بازدید سایت SenukeXCr Version 3.1.61 کرک شده

دانلود نرم افزار قدرتمند افزایش بازدید سایت SenukeXCr Version 3.1.51 کرک شده

دانلود نرم افزار قدرتمند Auto Captcha - کپتچای اتوماتیک

  

جهت کسب اطلات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

09121055214

 

شماره کارت جهت واریز مبلغ : 2937-2974-2910-5022

بانک پاسارگاد - بنام پیمان تاجدینی

 به محض واریز مبلغ , نام نرم افزار و مبلغ واریزی را به یکی از شماره های بالا اس ام اس بفرمایید

ارایه رمز فایل زیپ حداکثر 2 دقیقه بعد از ارسال اس ام اس می باشد

جهت دانلود 75 نرم افزار افزایش بازدید سایت با شرایط فوق ویژه به لینک زیر مراجعه کنید

 

دانلود 75 نرم افزار افزایش بازدید سایت برای اولین بار در ایران 


 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/02/01 و 9:56 دقیقه ارسال شده است

سلام جناب تاجدینی
من 2پکیج 75نرم افزار سئو و پکیج نرم افزار SenukeXCr Version 3.1.61 کرک شده رو از شما خریداری کردم
متاسفانه پکیج دوم ارور لایسنس میده و حتی ویندوز رو عوض کردم و مجدد نتونستم ازش استفاده کنم طبق آزمایشاتی که خودتون تلفنی گفتین
از پکیج اول هم اصلا نمیتونم استفاده کنم چون هیچ آشنایی ندارم باهاشون
لطفا کمک کنین
مرسی
پاسخ : خوب اگر با من یا سایر همکارانم صحبت کردین چرا دوباره تماس نمیگیرین تا راهنماییتون کنن ؟
ما به کلیه خریداران این مجموعه ها برنامه زمانبندی شده و برنامه های مورد استفادشونو بر حسب وضعیت سایتشون دادیم . پس مشکل شما چیه ؟

این نظر توسط محسن در تاریخ 1393/01/19 و 21:18 دقیقه ارسال شده است

نرم افزار استخراج لینک
توی سایت هست
پاسخ : به صورت منفرد و تکی خیر

این نظر توسط mohammadamir در تاریخ 1392/10/20 و 21:30 دقیقه ارسال شده است

سلام من نرم افزار 75 تایی رو خریدم اگر می شه
خودتون در روند کار من دخالت کنید من هر چی سعی کردم نشد به جایی نرسیدم با نرم افزار های مرحله 5 که نتونستم کار کنم و ...
الان با توجه به اینکه روند گوگل تغییر کرده و دیگه به بک لینک ها اهمیت نمی ده اگر ممکنه خودتون در روند کار دخالت کنید یا کلا به خودتون می سپرم و یا مثلا شما وبلاگی که من می گم رو به ازای فقط 5 کلید واژه به صفحه اول بیارید و نگه دارید و من ماهانه یک مبلغی به شما پرداخت کنم یا به خود من آموزش دهید من همشهری هستم می تونم حضوری خدمت برسم حالا شما هر جور راحت تر هستید؟؟
و من مصمم هستم به این کار؟؟شکلک
پاسخ : بک لینک هنوزم بزرگترین معیاره گوگله . گوگل بک لینک های اسپم رو در مرغ مگس خوار محدود کرده و باقی بک لینک ها هنوز به قدرت پابرجان .
من میتونم در کارهای شما نظارت داشته باشم و به عنوان یکی از عوامل سایت که در گوگل وبمستر تولز معرفیم کنید یک سری کرها رو انجام بدم . اما فرصت انجام کلیه کارها رو ندارم . برای توافق شرایط همکاری میتونید تماس بگیرید .

این نظر توسط mohammadamir در تاریخ 1392/10/14 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

سلام نرم افزار xgenseo وقتی که کرکش رو کپی می کنم
بعد از اون یه صفحه مشکی رنگ باز می شه و not responding می شه و مجبور می شم ببندمش
و key genesh هم که سریال به ما نمی ده چجوری باید ازش استفاده کنم؟
پاسخ : کلا پاکش کنید و رجیستری رو از اثارش پاک کنید . مو قع نصب به اینترنت وصل نباشین . بعد کرک شاید 5 دفیفه طول بکشه تمام اطلاعات رواز سرور بگیره اصلا نیاید در این بهش دست بزنین که هنگ میکنه . فقط از کزک استفاده کنید . و بعد از اجرا به اینترنت وصل بشین

این نظر توسط کسب درآمد از اینترنت در تاریخ 1392/10/13 و 1:45 دقیقه ارسال شده است

سلام کد html رو ثبت کردم فکر کنم بهتر شد
ثبت کردم تو کدوم قسمت webmastertools
لینک های خودمون و لینک های ایندکس شده را نشان می دهد؟
پاسخ : همون صفحه اول و صفحه sitemap

این نظر توسط mohammadamir در تاریخ 1392/10/12 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

سلام برای وبلاگ نمی شه مثلا آدرسی مثل
http://onlinejob2050.blogsky.com/sitemap.xml
ساخت به خمین دلیل طبق گفته خود گوگل و سرچ من
rss وبلاگمو گذاشتم
این هم عکسش
http://s5.picofile.com/file/8107006450/sitemap1.jpg

مرحله بعد چیکار کنم؟ کدوم نرم افزار و چند بار
اجرا کنم؟

ممنون از پشتیبانی تونشکلکشکلک
پاسخ : فیدت مشکل داره
خیلی لینک های شناسایی شدش کمه
فید هیچ وقت جای نقشه رو نمیگیره .
یک فکری برای نقشه بکن
بعذ اینکه لینک هات مشخص شد بعد یک روز بهت گوگل میگه چند تا کلا لینک داری و چند تا ایندکس شده
بر حسب نتایج مکراحل رو قبلا توضیح دادم
پاسخ : فیدت مشکل داره
خیلی لینک های شناسایی شدش کمه
فید هیچ وقت جای نقشه رو نمیگیره .
یک فکری برای نقشه بکن
بعذ اینکه لینک هات مشخص شد بعد یک روز بهت گوگل میگه چند تا کلا لینک داری و چند تا ایندکس شده
بر حسب نتایج مکراحل رو قبلا توضیح دادم

این نظر توسط mohammadamir در تاریخ 1392/10/12 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

سلام
آخه من بکر کردم ثبت نقشه برای ایندکس هست که
سایت من هم ایندکس شده 250 صفحش
ولی باشه باز شما اوستایی ثبت می کنم و بعد پست مس زارم تا بقیشو بهم بگید بعد ثبت نقشه که فکر کنم فرمت xml باید باشه دوباره از رنکینگ تول باکس استفاده کنم یعنی می خوام بگم مراحلی که گفته بودم درت بود فقط نقشه نذاشته بودم ؟
نقشه
ranking tolbox
mass url ping
seo robot fast indexer
بعد تعداد تکرار هم بگید اگر نرم افزار هر مرحله درسته ممنون
بعد به نظر شما ویندوزمو عوض کنم بهتر نیست برای بعضی از برنامه هایی که اجرا نمی شد
می گم؟
ما شما رو قبول داریم همشهری
درسته ،هر کی دیگه بود اینهمه جواب سوال های ما رو نمی داد
انشاالله موفق باشی دعات می کنم
شکلک
پاسخ : سلام وظیفس
ضرر نداره ویندوزم عوض کن
موفق باشی

این نظر توسط mohammadamir در تاریخ 1392/10/12 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

سلام من قصد جسارت نداشتم
این هم عکس هایی که خواسته بودین وضعیت ایندکس من هم خوبه 250 صفحه حدودن ایندکس شده
http://s5.picofile.com/file/8106973642/site_dashboard.jpg
http://s5.picofile.com/file/8106973676/sitemap.jpg
و اینکه +4 بار مرحله 1 ranking toolbox
و +5 بار mass url برای مرحله دوم
و 2 بار از seo indexer اون آیکون آبی رنگ نرم افزار
seo link robot
که meta sumbit و pinging داره
,ولی خود عکس رباته باز نمی شه
همشهری هم بودیم
ممنون از پشتیبانیتون
پاسخ : سلام مجدد . این بچه های فردیس جز اذیت چیزی برای ما نداشتن شکلک))
یه خبر . تمام کارهایی که تا الان انجام دادین بی فایده بوه و همرو باید از نو شروع کنین . اون همه تلفنی بهتون توضیح دادم . چند دفعه در نظرات بهتون گفتم , حتی یدونه پست کامل در اینباره گذاشتم که سئو مراحل دسته بندی شده و هر مرحله نسبت به مرحله بعدی اولویت داره و تا محرله ای بصورت کامل به اتمام نرسه حق رفتن به مرحله بعد ندارین و در غیر این صورت نتیجه نمیگیرین .
گفتم یا نگفتم همشهری ؟؟؟
شما مرحله یک رو انجام ندادی تا مرحله چهار پیش رفتی . وقتی گوگل نمیشناتت بکلینک گرفتن چه فیده ای داره ؟
شما نقشه سایت ثبت نکردی.
باید همه مراحل رو از نوع شروع کنی .

این نظر توسط mohammadamir در تاریخ 1392/10/12 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

سلام نصب کردم وقتی که کرک می کنم این اررور رو می ده
http://s5.picofile.com/file/8106941118/eroo.jpg
اگر نمی شه یه نرم افزار دیگه معرفی کنید
برای مرحله 4
برای مرحله 4 که بک لینک گیری هست backlickspeed که اصلا هیچ تاثیری نداشت فکر کنم شما فوت کوزه گریو به ما نمیگید وگر نه الان من حدود 15 روزه جواب نگرفتم
لطفا یه زاهنمایی کنید نتیجه خسته شدم از بس نتیجه نداده من 75 نرم افزار گرفتم و بعضی هاش اصلا کرک ندارند و بعضی ها هم سربال و یا کرکی که موجوده جواب نمی ده؟
اررور بالا هم گویا از .net framework هست ولی رو پی سی من نسخه 4.5.1 نصبه پس چرا ایراد می گیره؟
پاسخ : سلام
این اول در جواب شما به نرم افزار که بدونین مشکلی نداره و مشکل از سیستم شما هستش . بقیه نرم افزار های هم مثل همین مشکل ندارن و من دارم ازشون استفاده میکنم . شما بگین کدوم نرم افزار مشکل داره تا مثل همین براتون عکسشو بگیرم که بدونین مشکلی نداره .
http://up.seoranktools.tk/up/seotools/Pictures/e.jpg
در زمینه نتیجه اجرای نرم افزار و سئو همه پیش خودشون فکر میکنن خوب دارن انجام میدن و مشکل از نرم افزاره .
من که در جریان نیستم شما چیکار کردی و چیکار نکردی . پس تنها معیار من ایندکس شما در گوگله . لطفا یک عکس از کل صفحه sitemap dashboard و یک عکس از صفحه sitemap بگیرین و برای من در همین قسمت نظرات ارسال کنید تا ببینم مشکلتون چیه .البته من انالیز گرفتم و می دونم مشکلتون چیه و میخوام یبار با عکسهای شما به همه توضیح بدم تا همه متوجه بشن و دیگه سوال نکنن .
یک توضیح کامل هم در مورد زمان اجرای هر مرحله و تعداد دفعات تکرار بفرستین .
دوست عزیز توضیحات کامل در زمینه نرم افزار ها ارایه شده و من هیچگونه وظیفه یا تعهدی بابت اموزش و پشتیبانی اجرایی ندارم و مبلغی که شما پرداخت کردین فقط شامل خرید نرم افزار بود . اگر من یا همکارانم به دوستانی مثل خود شما خودمون زنگ میزنیم و به هزینه خودمون یک ربع صحبت میکنیم از روی خیر خواهی هست و از استراحت و ارامش و پولمون داریم میزنیم و خدماتی به شما ارایه میدیم که سایر سایت ها بابت یک صدمش میلیون ها تومن پول می گیرن .
ما روزانه صدها تماس داریم و نمیتونیم پاسخگوی همه دوسان باشیم و همینطوریشم از زندگی عادی خودمون افتادیم .
پس بهترین و منطقی ترین برای دوستانی که توضیحات و راهنمایی ها براشون کار امد نبوده اینه که از سایت ما یا سایر سایت های سئو یک مشاور وارد را بعنوان عضو مدیریتی با اختیارات محدود به وبمستر تولز معرفی کنن و از این طریق ما یا سایر همکاران در سایت های مشابه بصورت مستقیم روی مراحل و وضعیت گوگل نظارت داشته باشند و خودشان بعضی مراحل را عهده دار بشن و از اتلاف وقت جلوگیری کنن .

این نظر توسط علی در تاریخ 1392/10/11 و 0:56 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم درخواستم رو رد نکن
اگه بدونی بیپولی چه دردیه


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
افزایش بازدید سایت-افزایش بازدید وبلاگ-دانلود نرم افزار های افزایش بازدید سایت-جدیدترین نرم افزار های افزاریش بازدید-افزایش رنک سایت و گوگل و الکسا - افزایش ترافیک واقعی - نرم افزار و تکنیک های سئو و هزاران کار دیگر-بهینه سازی سایت و موتورهای جستجو و کلمات کلیدی-افزایش ترافیک-افزایش رنکیک گوگل و الکسا-افزایش بازدید کننده های سایت - قوی ترین بک لینک ها با کیفیت و رنک بالا - backlink با رنک 5 با بالا .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    لینک دوستان
  • دانلود نرم افزار قدرتمند افزایش بازدید سایت SenukeXCr Version 3.1.7+کرک
  • آموزش ساخت نرم افزار خودتان بصورت حرفه ای بدون آشنایی برنامه نویسی
  • افزایش بازدید سایت و رنک گوگل و الکسا 100% رایگان
  • ۱۰ سایت رایگان سئو( SEO)برای کنترل و آنالیز سایت و بک لینکها(Backlinks)
  • افزایش سریع و واقعی g+1 (بزرگترین عامل افزایش بازدید سایت) فقط در 3 روز
  • مجموعه 75 نرم افزار افزایش بازدید سایت به همراه فیلم آموزشی برای اولین بار در ایران
  • چهار نرم افزار جهت درست کردن Master Card و Visa Card و credit برای ثبت نام و خرید از سایت های خارجی
  • نرم افزار دریافت انلاین کد کانال های کارتی ماهواره
  • نرم افزار ارسال پیام گروهی به بلاگفا و وبلاگ های ایرانی به همراه کرک (Multi Blog Spam Full Cracked)
  • جدیدترین بهترین نرم افزار بهینه سازی سایت-بهینه سازی کلمات کلیدی و موتورهای جستجو-افزایش بازدید سایت
  • ساخت هزاران اکانت رایگان و اتوماتیک جهت افزایش بازدید سایت و ایندکس سریع در گوگل با بک لینک های قوی
  • ربات فیسبوک-افزایش دوستان,طرفداران فیسبوک facebook-درخواست دوستی اتوماتیک-افزایش اعضای گروه فیسبوک
  • نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ Mass URL Pinger با امکان پینگ و index سریع در گوگل
  • دانلود دو نرم افزار افزایش بازدید سایت Seo Link RobotوSeo Fast Indexer اولین بار در ایران
  • قوی ترین نرم افزار گرفتن 30هزار بک لینک برای تک تک لینک های سایت بصورت رایگان با فیلم آموزشی
  • انجام کلیه امور بانکی بصورت رایگان با گوشی موبایل بدون نیاز به نصب برنامه یا اتصال به اینترنت بسیار ایمن و مطمعین
  • نرم افزار ارسال ایمیل گروهی جهت ایمیل مارکتینگ Super Email Sender V3.03
  • آموزش کامل استفاده از feedburner شرکت گوگل-ساخت rss - ساخت خوراک سایت
  • آپلود همزمان فایل در 36 سایت آپلود معتبر خارجی با یک آپلود
  • دانلود جدیدترین نرم افزار های کاربردی و ضروری 2013 کرک شده با لینک مستقیم (64 و 32 بیتی)
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 294
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1301
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 2,284
  • بازدید سال : 8,700
  • بازدید کلی : 5,780,797